piątek, 26 sierpnia 2011

Tekstury używane przeze mnie.

Mam dla was tekstury, z neta ale to nic xD Znalazłam dużo fajnych i chcę się nimi z wami podzielić, bo niektórych długo szukałam. To nie są wszystkie, mam jeszcze więcej ale na razie tyle wam wystarczy. W innej notce będą tekstury " pioruny " a dzisiaj dodam różne kółka, plamy itp. Bierzesz- piszesz. Akurat tekstury możecie rozpowszechniać w grupach bo nie są moje tylko z neta. Ale mojej grafiki to nadal nie możecie dawać gdzie indziej, jest ona tylko do użytku własnego =,= No to macie, po kliknięciu większe.



































Dużo xD To na dzisiaj tyle, pozdro :3
Jak bierzecie któreś to napiszcie koma, dobra? -,-




35 komentarzy:

  1. śliczne, biorę . XD

    OdpowiedzUsuń
  2. biorę piękne XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne! Biorę ; ) . http://ultrablendownia.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. wzięłam, i daje kom ;ddd

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne są , biorę ; 3

    OdpowiedzUsuń
  6. anne marie madeleine.15 grudnia 2011 09:47

    biorę, świetne są. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. niektóre biorę : )

    OdpowiedzUsuń
  8. biorę kilka :DD

    OdpowiedzUsuń
  9. Ideały :D
    Biorę

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli chcesz wyzywać- podaj swój nick ;) Anonimowych zazdrośników ignorujemy.