sobota, 16 lutego 2013

211. Prosta instrukcja + kilka blendów.

Witam. Dawno była moja notka, wiem, ale ostatnio mam  dużo na głowie. Mój blog, dwie grupy na poszkole w których jestem moderatorką. Tak, moja grafika się zmieniła. Tutaj chyba raczej tego nie zobaczycie, bo po prostu czasami chcę zrobić to, co robiłam dawniej, a tutaj mogę to dodać.
Prace (jak ja to nazywam) "nowej generacji" możecie zobaczyć na moim blogu.

Dzisiaj mam dla Was prostą instrukcję, które mogą Wam ułatwić życie.
To jest instrukcja dla tych, co dopiero wchodzą w świat grafiki i nie wiedzą co zrobić, aby ich grafika wyglądała lepiej.
Do tego dam Wam kilka moich blendów.

UWAGA!!! Prawdopodobnie w Edicie dam Wam jeszcze nagłówke kształtny i awatar z Nicki Minaj. Był on na licytacji, ale pomyślałam, że jednak Wam dam go.

Niestety muszę powiedzieć z wielką przykrością, że blog ten upada. A szkoda, bo jest bardzo fajny. Pamięta jak się cieszyłam, gdy zostałam tutaj współautorką. Jak dziecko! Mam nadzieję, że jeszcze wróci "do łask".

Okej rozpisałam się.

Wszystkie tekstury, których tu użyję wzięłam z mojej ostatnie notki Tekstury


<kliknijcie w w mniejszą wrsję tutorialu a wyświetli się większe>






I to na razie wszystko. Żegnam się z państwem. 

Korzystasz-komentujesz. 

2 komentarze:

  1. Supper~!!!!! Masz talent. ^^" Biorę to ostatnie. (:
    Zapraszam tez serdecznie na mojego nowego bloga. http://koszmarwbajke.blogspot.com/
    A twojego bloga będę na pewno śledzic. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Biorę to ostatnie z tayor :)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli chcesz wyzywać- podaj swój nick ;) Anonimowych zazdrośników ignorujemy.